PORTFOLIO

STICHTING GLASLAB DEN BOSCH

Stichting GlasLab Den Bosch is een eigentijds glasatelier, dat professionele kunstenaars en designers uitdaagt om zich te bekwamen in ambachtelijke en innovatieve bewerkingstechnieken voor vlakglas. In het ontwerp van het logo heeft de vorm van een prisma de letters A vervangen, waarop de afkorting van Den Bosch aansluiting vond.

BEKIJKEN >

Logo
Huisstijl
Visitekaartje
Briefpapier
Folder
Flyer
Gevelbelettering


KUNSTREGIE DEN BOSCH

KunstRegie Den Bosch is de verbindende factor in het realiseren van kunstwerken in de openbare ruimte, een spin in het web tussen opdrachtgever en kunstenaar, publiek en lokatie. In de abstracte vormgeving is de centrale figuur omgeven door al deze partijen.

BEKIJKEN >

Logo
Huisstijl
Visitekaartje
Briefpapier
Folder
Website
Gevelbelettering


B&B AAN HET DIJKSTEEGJE

Ontwerp van logo en huisstijl ten behoeve van het visitekaartje en briefpapier voor Bed & Breakfast Aan het Dijksteegje in Sint-Oedenrode. Middels vooronderzoek gekomen tot een eclectische huisstijl; een strakke moderne basis met een subtiele mix van lettertypes en retro kleurenpalet.

BEKIJKEN >

Logo
Huisstijl
Visitekaartje
Briefpapier


KAMERS MET KANSEN BREDA

Kamers met Kansen verhuurt woonruimte aan jongeren die behoefte hebben aan ondersteuning bij wonen, school en/of werk. De organisatie begeleidt hen, vanuit een groot netwerk van hulpverlenende instanties, naar een zelfstandige toekomst. De toegevoegde waarden van deze woningverhuurder komen tot uitdrukking in het logo. Het is opgebouwd uit vier huisjes (woonruimte), die met hun daken naar elkaar toe gericht zijn (geborgenheid). Waar deze elkaar overlappen vormt zich een plus (ondersteuning). Door de transparantie ontstaan daar verschillende mengkleuren (verbindende factor) en wordt het geheel in beweging gebracht (toekomst).

Logo


PR-BUREAU A-LINEAS

Het PR-bureau A-LINEAS legt graag lijntjes tussen mensen, tussen bedrijven en tussen mensen en bedrijven. Bij A-LINEAS – waar de A staat voor Antoinette, de eigenaresse van het bureau, en (het Spaanse) LINEAS voor lijnen – is verbinding één van de belangrijkste kernwaarden. De verbindende teksten die Antoinette schrijft hebben vorm gekregen in het icoon van een alinea, die is opgebouwd uit de lijntjes in de bedrijfsnaam.

Logo

TERUG NAAR VORMGEVEN